Zastanawiasz się co powoduje, że Klienci wybierają dany sklep? W jaki sposób sprawić aby to właśnie Twój miał najlepiej dopasowaną ofertę? 

Monitoring konkurencji jest bardzo ważnym elementem skutecznego zarządzania placówką. 

Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi możesz badać nie tylko ceny, ofertę czy nowości asortymentowe ale także stopień wyszkolenia personelu, ilość paragonów, promocje, marketing. Umiejętnie przeprowadzone badanie pozwala również monitorować sposób ułożenia towaru czy sposób prezentacji cen. 

Regularna kontrola pozwala szybko monitorować zmiany a także wyprzedać działania konkurencji. 

Nasza oferta monitoringu konkurencji jest elastyczna. Możesz wybrać zarówno pojedyncze badanie jak i pakiet, który będziesz mógł wykorzystać. Wspólnie stworzymy ofertę najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb!

Kategorie: Oferta

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *