Każdy sklep aby się utrzymać musi zarabiać. Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach cena dla Klienta odgrywa dużą rolę. My pomagamy w monitorowaniu cen konkurencji i dostarczamy dane zebranie przez nas na określony koszyk produktowy.
Istnieją dwa modele współpracy.
Pierwszym z nich jest współpraca stała, gdzie na określony koszyk produktowy i określone lokalizacje nasi Klienci otrzymują stały dostęp do monitoringu cen. W określonej dzielnicy badamy ceny na sklepach o podobnych formatach a nasi Klienci mogą poprzez stałą współprace uzyskują dostęp do takich danych. Produkty wybrane do badania są to najbardziej rozpoznawalne indeksy oferowane w sklepach spożywczych.
Drugi model współpracy opiera się na indywidualnych zleceniach do badania wybranego przez Klienta asortymentu lub produktów w danym sklepie.
Klient wybiera jaki model współpracy jest w danym momencie dla niego korzystniejszy. Klienci, którzy zdecydują się na dostęp do danych w modelu współpracy stałej mają jednak pierwszeństwo podczas wyboru dostępnych terminów badań indywidualnych.
Dlaczego warto regularnie monitorować ceny konkurencji?
- Możemy na bieżąco stwierdzać czy nasza oferta jest dla Klienta atrakcyjna
- Możemy wykorzystywać dane do negocjacji cen zakupu w swoich hurtowniach
- Możemy kontrolować czy marża, którą nakładamy na dane produkty jest opłacalna
0 Komentarzy